Arşiv

Archive for the ‘Abla Ensest Hikayeler’ Category

Halamı Sikerken Hayat Ediyordum

Selam arkadaşlar bu hikaye başımdan 2 hafta önce geçti. Ben önceden ensest hikayelere inanmazdım taaa ki başıma gelene kadar. Halam 2 yıldır bizde kalıyor kocasıyla boşandı ve bize yerleşti . Bizimde durumumuz baya iyi ve modern hayat denilen hayatı yaşıyor gibiyiz. Neyse konuma geçeyim biz de herkes rahattır yani teyzem,halam,annem falan hep yanımda soyunurlar. Neyse artık geçeyim. Bir gün babamlar biz markete gidiyoruz dedi ben de yok siz gidin dedim tamam dediler ve…

Sex Hattı HEMEN ARA: 0088 1820 0408

Devamını oku…

Banyodaki Sikişgen Ablamın Hikayesi

birgün ablam banyo olucaktı tuvalette soyunuyodu bende kapı deliğinden izliyordum bi anda yaklaştı kapıya açıcak sandım hemen uzaklaştım açmadı kapının önünde kıllarını kesmeye başladı tam kapının önünde gözlerimin önünde amını tıraşlıyodu bi anda kapıyı açtı şoke olmuştum napıyosun sen dedi bende sustum geç içeri dedi kapıyı kilitledi evde de kimse yok napıyodun dedi bende susuyodum ne yapmak istiyosun dedi hiç bişe dedim yaklaştı yanıma…

Sex Sohbet Telefon Hattı: 0088 1820 0408

Devamını oku…

Karım ve Yengemi Aynı Anda Siktim

karım 28 ben 31 yengem 26 yaşinda abim askerde oldundan bizde kalıyodu yengem bigece karımla sikişken duymuş iniltilerimizi kapı delinden seyretmiş sikişmemizi karıma sôlemiş bize katılmak istedini sölemiş karımda kabul etmiş ama bi arkadaşınada karim siktirmek karşılında bıgece karımla sikişken ışığı sönüktü karım mutfaga gitcem dedi 2 dak döndü zanetim ama gelen yengemmiş farklılık sezsemde amcını götünü sikmeye devam ettım dölerimi boşaltcamda amıma boşal diyenin siktimin…

Canlı Kızlarla Sex Hattı: 0088 1820 0408

Devamını oku…

Halamla Sikişirken Hikayesi

Ben size ilk başta kendimi tanıtım adım mehmet 17 yaşındayım ve sexse dusgunum size halamla yaşadığım inanılmaz olayı anlatacağım halam 42 yaşında etine dolgun birisi fazla uzatmadan hikayeme geceyim ben halam ilgim 16 yaşından beri başladı pazara giderken arkadan eller dayardim kalabalık diye ses çıkarmaz idi bizim eve gelirdi yanına otururdum ellerdim çaktırmadan yine ses çıkarmaz di halamlara giderken her gizliden odalarına giderdim külodunu alırdım banyoya gidip asılırdım…

Canlı Sex Hattı: 0088 1820 0408

Devamını oku…

Yengemle Sex Yaptım

Yengem balık etli büyük memeli beim rüyalarımı süsleyen bir hatundu.Onlara gittiğimizde banyodaki kilotlarına,sütyenlerine,tangalarına boşalırdım.Bir gün gene onlardayken yeni yıkanmış tangasına yanlışla boşaldım ve çok tedirgin oldum.O gecede onlarda kalıcaktım.Dayım arkadaşlarıyla sahile indi.Ve yengem siyah dekolteli geceliğini giymişti.Birden bağırarak yanıma geldi.Bu tangaya kim boşaldı dedi.Bende ne biliyim dedim ama seni gördüm dedi.

Ensest Hikayeleri Kızlardan Canlı Dinle: 0088 1820 0408

Devamını oku…

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.